Jul



Här gör jag potatisgratäng till julbordet





mina älsklingar barnbarnen





ger barbarnen julklapparna


vi var hos min dotter Rebecka på julafton.. alla mina barnen var med och vi åt frukost på morgonen..
sen ger vi barnbarnen julklapparna efter frukost för att dom ska iväg till farmor och farfar därför fick dom julklapparna och dom var mycket nöjda och glada för julklapparna..sen vid 3 tiden åkte barnbarnen till farfar och farmor och vi som är kvar så åt vi julmat och tittade på kalle anka.. haft trevligt under dagen..

juldagen var vi hemma hos min dotter Rebecka och åt frukost allihopa och ta det lugn sen kom barnbarnen hem
på eftermiddag så åt vi resten av julmat och pratade och lekte med barnbarnen..


nyårsafton
vi alla var hemma hos min dotter Rebecka och då fixade jag bröllopfile med klyftpotatis sen väntade vi på min svärson skulle komma hem från jobbet sen åt vi mat och det var sååå gott och haft trevligt.. sen spelade vi poker med pengarna och det var så roligt och min dotter mimmi vann och jag kom andra plats..men nöjd..
vid 12 slaget gick vi ut med pommac och tittade på fyrverkeri och drack samt skålade vi.. det var trevligt och mysigt
men trist för hundarna... sen gick jag hem till min son och sov över hos honom...

nyårsdagen
vi var hemma hos min dotter och tagit lugn och sen tittade vi på skräckfilm på kvällen..


sköt om er




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Söta bilder :):) synd att du ej tog mer bilder med din kamera..

Tack för allt under jul o nyår..

Kram

2010-01-05 @ 21:54:41
URL: http://beems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0