Tänk

Tänk över detta en minut. Om jag gråtande dyker upp vid din dörr, tröstar du mig då? Om jag ringde dig o bad dig komma o hämta mig för att det hänt något, kommer du då? Om jag kan leva om en dag i mitt liv, vill du vara en del av den? Om jag behöver en skuldra att gråta ut på, får jag låna din? Livet är ensamt ......
Tänk över detta en minut. Om jag gråtande dyker upp vid din dörr, tröstar du mig då? Om jag ringde dig o bad dig komma o hämta mig för att det hänt något, kommer du då? Om jag kan leva om en dag i mitt liv, vill du vara en del av den? Om jag behöver en skuldra att gråta ut på, får jag låna din? Livet är ensamt ......

Kommentarer
Postat av: Sia

Men mamma, du har oss krama om, förstår dig krama

2010-04-27 @ 11:01:25
Postat av: Fia

Hehe, jaa mina ungar kan vara smarta... :D

2010-05-02 @ 20:59:18
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0