Migrän



fick migrän eftermiddag och det gjorde så ont och har tagit min medicin men hjälps inte
mådde illa... varför fick jag det tror att jag sov dåligt inatt och min hund simba var mycket
orolig natt och sprang överallt trodde han skulle få anfall men icke.. då försökte jag sova igen
men icke.. så jag låg sängen och glo på tv sen åkte jag och hämtade min dottern
på jobbet...sen hem och åt frukost sen satt jag och sydde men upptäckte jag att jag sydde
fel och fick göra om men jag gav upp och just nu orkade jag inte nu ligger jag och vilar ta det lugn
hoppas att jag kan sova inatt och bli bättre.. men det kan bli upp till 74 timmar med migrän... suck
sköt om er alla

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Usch tråkigt med migrän.. Hoppas bättre snart..

2009-12-04 @ 21:18:22
URL: http://beems.blogg.se/
Postat av: Rosi

fy sjutton. vad jobbig.. hoppas migrän är över nu.. krya på dej. kramkram

2009-12-05 @ 06:58:56
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0