Lucia




igår hade tindra mitt barnbarn lucia på dagis så var jag där och tittade så gulligt hon är
pepparkaksgumman.. hon sjöng och var duktig..

sen kom min son hem till mig så åt vi mat tillsammans.. skönt få sällskap.. tråkigt att äta själv..

idag ska jag till marieberg och kolla lite på julklappar om jag hittar nåt bra.. jag blir ensam i marieberg tråkigt vill
ha sällskap men ingen kan göra mig sällskap så jag får väl gå ensam.. men det ska nog gå bra..
önskar er alla en trevligt helg..
sköt om er...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jaa tråkigt gå ensam, skulle vilja följt med men inte idag...

Jaa Tindra var duktig :)

2009-12-12 @ 17:06:25
URL: http://beems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0