Glögg



just nu dricker jag glögg och det är så gott.. idag var jag på stan och handlade julklapparna till mina barnbarn..
skönt det är klart nu.. behöver inte ut och springa igen... men bara julmat kvar som jag ska handla på tisdag eller onsdag... ska bli gott med julmat.. efter när jag var på stan var jag hos min dotter mimmi och åt västkustssallad
det var sååååå gott samt länge sen också... mumsigt..när jag kom hem så badade jag i badkar och kopplade av en stund... ja nu sitter jag här och skriver.. men ska väl fixa lite hemmet innan jag softar eller sy tavla.. ni får ha det bra i helgen och ta det lugn... sköt om er alla

Kommentarer
Postat av: Rosi

kul att träffa dej på stan.. hittar du den som du sökt??. västkustssallad.. mums. den är verkligt gott!! . trevlig helg . kramkram.

2009-12-18 @ 22:19:20
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0