Anfall



Igår och idag fick han anfall.. när han får anfall och det går över efter 5-6 minuter så är han jätte trött och
vill bara sova men jag brukar gå ut med han  efter 15-20 minuter för att han blir alltid nödig sen efter får han sova
ett par timmar är han pigg och glad igen..han har haft anfall i 3 år nu.. han fick bättre medicin nu än förr.. när han får anfall är jag alltid hos honom och kollar så han inte biter tungan eller få kraftig anfall.. men om han får anfall på natten så jag känner honom för att han sover alltid under täcke hos mig så jag känner han  får anfall så¨jag inte behöva orolig om han får anfall nånstans.. känns trygghet hos honom när han sover hos mig under täcke..
sköt om er

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tråkigt att Simba får anfall :( Men skönt med bättre medicin nu än förut..



Kram

2009-12-17 @ 15:34:52
URL: http://beems.blogg.se/
Postat av: Mimmi & Bamse

Ja tur att han alltid är hos dig på nätter så du kan märka om han får anfall.

2009-12-17 @ 15:40:13
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Sia

Aldrig kul :( Men han är värt allt trots hans sjukdom.

Puss o kram

2009-12-17 @ 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0